سوالات متداول : سرویس های تلگرامی برترین پیامک

?منظور از پنل چیست؟
منظور از پنل استفاده از سرویس ارسال تلگرام به صورت تحت وب است و دیگر نیازی به نصب نرم افزار خاصی بر روی سیستم یا دستگاه وجود نداشته و دسترسی به اینترنت کافی است وارد سامانه ارسال تلگرامی برترین پیامک شده و با نام کاربری خود Login کرده و درخواست خود را ارسال کنید.
?تفاوت پنل ها در چیست؟
در حال حاضر تفاوت پنل ها در قیمت اولیه و هزینه ارسال هر پیام میباشد .
?آیا محدودیت ارسال وجود دارد؟
محدودیت ارسال به هیچ نوعی وجود ندارد.
?شرایط استفاده از پنل چگونه است؟
شما با کلیک بر روی دکمه ی سفارش آنلاین و پر کردن فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ به صورت آنلاین بلافاصله با دریافت نام کاربری و کلمه عبور بر روی موبایل خود قادر به استفاده از پنل بوده و میتوانید در همان لحظه ارسال های خود را شروع کنید.
?آیا پس از خرید پنل نیاز به خرید خط هم هست؟
خیر، فقط کافی است پنل را سفارش دهید و سپس ارسال خود را بر روی پنل خود قرار دهید و نیازی به خرید یا تعویض خط ندارید.
?تفاوت پنل تحت وب شما با نرم افزارهای ارسال تلگرام موجود در بازار چیست؟
نرم افزارهای موجود در بازار محدودیت ارسال دارند و معمولاً پس از 100 عدد ارسال تلگرام مسدود میشوند. اما با استفاده از پنل تحت وب تلگرامی برترین پیامک محدودیت ارسال وجود نداشته و نیازی به تعویض خط وجود ندارد زیرا با استفاده از وب سرویس موجود در پنل این مجموعه ، ارسال ها به صورت انبوه ، با حجم بالا و بدون تعویض خط انجام میشود.
?آیا بانک شماره تلفن بر روی پنل قرار دارد؟
بله کلیه پنل های تلگرامی برترین پیامک دارای بانک شماره های همراه اول و ایرانسل کل کشور به تفکیک کد پستی ، منطقه ای و حتی بانک مشاغل میباشد.
?آیا امکان درج و ذخیره شماره تلفن های خاص کاربر وجود دارد؟
بله ، کاربر میتواند با استفاده از منوی دفترچه تلفن ، شماره تلفن های خود را بصورت تکی یا گروهی و حتی فایل Excel وارد و در مجموعه هایی که قبلا ایجاد کرده اید ذخیره نموده تا در مواقع مختلف از آنها استفاده نماید.
? آیا همه شماره های فعال در کشور تلگرام دارند؟
خیر، سرور تلگرامی برترین پیامک به تمام شماره های انتخابی از سوی کاربر پیام ارسال میکند . پس از اتمام ارسال ها ، تعداد تلگرامی ها مشخص میشوند که سامانه بصورت خودکار ارسال های غیر وایبری را محاسبه و هزینه ی آنها را به پنل مرجوع مینماید. این تراکنش پس از 24 ساعت صورت میگیرد.
?چگونه اطمینان حاصل کنیم که ارسال ها انجام شده است؟
پس از گذشت 24 ساعت از اتمام ارسال ها، امکان گزارشگیری وجود دارد . در هر گزارش مشخص شده است که به چه شماره هایی ارسال صورت گرفته و چه شماره هایی دارای سرویس وایبر بوده اند.

سوالات متداول : سرویس های پیامکی برترین پیامک

?سرویس پیامک چیست؟
به سیستمی که به صورت تخصصی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار کاربر قرار می دهد، پنل یا سامانه پیامک می گویند.
?سرویس پیامکی برترین پیامک چگونه کار می کند؟
سرویس پیامکی برترین پیامک برای ارسال و دریافت پیامک را در بستر اینترنت ارائه می دهد.
?آیا برای استفاده از سرویس پیامکی سیب به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟
خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و ... ) دارید.
?آیا از طریق اینترنت Dialup هم میتوان از این خدمات استفاده کرد ؟
بلی، این سامانه با اینترنت کم سرعت سازگاری کامل دارند و می توانید به راحتی از این خدمات استفاده نمایید. سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور قدرمند و سریع مجموعه سیب انجام خواهد گرفت .
?چگونه می توانم دمو سامانه پیامکی برترین پیامک را ببینم؟
در منو بار بخش بالایی سایت با کلیک بر روی سامانه پیامکی وارد صفحه جدیدی شده و سپس از بخش ورود به سامانه پیامکی سیب می توانید با نام کاربری demo و کلمه عبور demo وارد سامانه شوید.
?چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود به درگاه بانک برای ادامه پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟
این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق تماس تلفنی یا تیکت با بخش فنی تماس حاصل فرمایید .
?آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟
خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد ، سرویس های پیامکی برترین پیامک قادرند تا 5 میلیون پیامک را در یک بار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.
?چرا سرویس های شما به صورت سالیانه است ولی برخی شرکت ها به صورت مادام العمر یا دائمی ارائه می کنند؟
1- این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت بومی توسط برنامه نویسان شرکت تولید شده به صورت هفتگی به روز میشود، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می گردد، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گرددد. 2- بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء سخت افزاری و افزایش پهنای باند خواهد داشت. 3- ارائه سرویس به صورت مادام العمر یا دائمی یا عناوین مشابه برخلاف قرارداد مخابرات و صنف پیامک می باشد و هیچ شرکت معتبری از چنین روش هایی برای جذب مشتری استفاده نمی کند.
?در ارسال منطقه ای برخی مناطق شهر یا استان ها موجود نمی باشد ، لطفا راهنمایی کنید.
اگر دیتابیس ارسال منطقه ای (هدفمند) برای برخی مناطق یا محله های استان ها موجود نیست میتوانید از طریق ارسال به کد پستی عمل نمایید ، کافیست 3 یا 4 رقم کد پستی منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید .
?در ارسال به کد پستی چطور میتوانم کد پستی منطقه مورد نظرم را پیداکنم؟
در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تمامی استان ها تا 5 رقم موجود است ، همچنین از طریق سایت هایی مانند کتاب اول میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.
?در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟
این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش راهنما موجود می باشد.
?یک نرم افزار داریم که می خواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد ؟
بله این امکان از طریق API های سامانه امکان پذیر است، برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .
?آیا امکان ارسال پیامک با نام تجاری امکان پذیر است؟
بلی امکان ارسال پیامک با نام تجاری با شرایط زیر امکان پذیر است : - ارسال پیامک با نام تجاری به اپراتور همراه اول امکان پذیر نمی باشد ( ایرانسل و تالیا امکان پذیر است) - هزینه هر پیامک با نام تجاری 8.5 برابر یک پیامک فارسی عادی است. - نام تجاری قابلیت دریافت پیامک ندارد. - نام تجاری باید کمتر از 10 کاراکتر و لاتین باشد. - هزینه فعالسازی هر نام تجاری 50 هزار تومان می باشد.
?آیا امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها وجود دارد؟
بلی امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد ، هزینه پیامک های بین المللی نیز 12 برابر هزینه پیامک فارسی عادی می باشد .
?آیا فعال سازی نام تجاری یا شماره بین المللی هزینه دارد ؟
بلی فعال سازی هر نام تجاری و شماره بین الملی هزینه دارد .جهت فعالسازی و استعلام قیمت نام تجاری و شماره بین المللی از بخش پشتیبانی اقدام فرمایید.
?آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید.
پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند . مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع مجموعه برترین هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.
?آیا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرایط به چه صورت است.
بلی ، طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی + 20% از هزینه کل قرار داد به عنوان هزینه راه اندازی کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد .

سوالات متداول : طراحی اینستاگرام

?مراحل راه اندازی اینستاگرام چیست؟

• انتخاب نام مناسب براي اینستاگرام
• ثبت نام اینستاگرام
• هدف گذاری ، بررسی رقبا و تحلیل لطلاعات شرکت
• طراحی اینستاگرام

• تست و راه اندازی اولیه
• تحلیل آماری اینستاگرام
• آموزش بخشهای مدیریتی اینستاگرام
• پشتیبانی اینستاگرام

? آیا تمامی مراحل فوق توسط مجموعه برترین پیامک ارائه می گردد ؟
بله ، در صورت نیاز تمامی مراحل فوق توسط برترین پیامک قابل ارائه و انجام می باشد.

آیـا شـمـا سئـوالـات بـیـشـتـری داریــد ؟

اگر سوالی که در ذهن شماست در لیست پرسش و پاسخ های بالا نیست و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید حتما با ما تماس بگیرید. مطمئن باشید سوال و یا در خواست شما بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

.


تلفن های تماس با کانون خدماتی و تبلیغاتی برترین پیامک :

026-66125946 و 09307714479